fredag 31 januari 2014

Mysig promenad

Idag tog jag och bästa Therese hundarna på en riktig bus i snön promenad.
Fullt ös var det på alla fyra tjejerna!!
Lilla söta Lystra har blivit stora tjejen. Hon tror nog hon är en bulldogg hon med :)

Efter en riktigt skön promenad blev det go-fika hos Therese.

Imorgon ska jag hålla en aktiveringskurs på Lindesbergs hundcenter. Det ska bli jättekul!

 Då kör vi tjejer!!

 Godis på stenen.
 Alma är nog den lugnaste av dessa fyra. Hon är som en mamma, tror hon kommer bli en riktigt bra mor till sina valpar.
 Jaha, och vart är Sonja på väg? Jo djupdyk i snön såklart,  det bästa hon vet!
 Undrar vad som luktar så gott?


 Yihaa!!

 Sa du något?
 Snöplogen Sonja :)
 Alla fyra på en bild, det är inte ofta det händer!!
 Fyra älsklingar!!
 Vi vill också ha go-fika matte.
Ursäkta men vad gör du,vill du ha hjälp?

En jättetrevlig helg önskar jag och tjejerna er!!

2 kommentarer:

  1. Wow, vilken härlig sväng vi fick! Tack, fina vänner för det!
    Skrattade när jag såg "snöplogen Sonja" och sörjer lite att jag inte fick med på bild när hon nästan försvann i snön. Hihi!
    Jag är övertygad om att Alma blir en alldeles underbar mamma och nu längtar jag också tills det är dags. Myspys!!
    Hoppas det gick bra på kursen idag!
    Stora kramar till er alla! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får så gärna "sno" bilden på snöplogen :)
      Jag längtar också, men är lite nervös.
      Kursen gick bra, jag fick upp ångan i slutet.
      Kramar!!

      Radera