söndag 29 september 2013

Sonjas kanondag i utställningsringen!

Inte nog med att Alma fyller år idag. Jag hade anmält Sonja till Lindesbergs bk årliga utställning, och vilken dag det blev. BIR med HP och BIG 1!! Vi var så nära att knipa åt oss 4 platsen i BIS ringen, men domaren valde en dvärgschnauzer istället. Sonja är ju bara 10 månader så hon var helt slut KL 15.00 när BIS finalen började, då hade vi varit där sedan KL 9.00. Jag är galet stolt över henne som ändå höll ut och var så duktig hela dagen!
Alma var ute i skogen med sina hussar, sedan hade de mys hemma och jag tror att hon fick en massa godis (det har en liten husse svallrat om) =)

Här kommer en massa bilder :)

 Bästisen Lydia tittade förbi, kul för det kan bli lite långtråkigt!
 Bara vänta och vänta.....
 Jag passar väl på att stretcha lite.

 Äntligen händer det något igen.
 Inne i BIS ringen, många hundar var det.






 Kolla vilka fina rosetter och vilken fin pokal jag fick!!
 Kritiken!

2 kommentarer:

  1. Å, vilken underbart mysig kritik hon skrev!! Vad gulligt!
    Du har verkligen en alldeles UNDERBAR frallatjej!!
    Grattis!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Är så stolt över henne och över Alma så klart!! Jag tyckte väldigt bra om domaren Eva Haag, hon var jättefin med hundarna!

    SvaraRadera