fredag 31 mars 2017

Upprepning

Jag vet ....det blir massor med upprepningar nu men just nu ser mitt liv ut så här och bloggen speglar vad vi gör just nu 😊

Jag har som vanligt jobbat massor, både på mitt jobb på Folktandvården och med mina massage och laserhundar.
Det går i ett känns det som, men jag är noga med att hinna med våra promenader i skogen; jag, Alma, Lilly och Rex, det är nog våran ventil tror jag. Vi kör lite godissök, balans mm eller bara strosar runt.
Tyvärr har jag inte med kameran varje gång men ibland är det skönt att bara var.
Så det blir bilder från när vi var i sandgropen.



Nu kör vi en riktig fredagsmys med film Ghostbusters 👻
Jag och doggsen, de andra familjemedlemmarna är inte lika förtjusta i den filmen😊
Imorgon och på söndag ska jag bada och klippa hundar så nu blir det slappa av så jag är pigg imorgon! 

1 kommentar: