fredag 29 januari 2016

Mina tre!!

Mina tre underbara tjejer.
De är verkligen helt galna!
Som när man sitter i godan ro framför TV:n och helt plötsligt har man tre galna frallor i knät......Hur gick det till?!
Alla på en gång.
Ja och tok Sonja som gärna klättrar på allt, tror hon var katt i förra livet :)
Hon är inte urtypen av fransk bulldogg direkt.
Åååå va jag älskar deras energi, glädje, sprallighet, påhitt, egensinne (mest älskade Alma) och livsnjutarstil (ett påhittat ord men beskriver så bra)
Slappa, mysa, gosa, kela nuuu!!
De lyser upp dagar som kan kännas lite tunga.
Nu ligger de brevid mig och snusar medans jag skriver och det är halv storm ute med blåst och regn.
Lite tokbilder från en fredagskväll hos oss :)








Trevlig fralla fredagkväll!!

2 kommentarer:

  1. Verkligen helt underbara bilder på er!! Man riktigt ser glädjen och kärleken som liksom dallrar i luften!
    Underbart!!
    Stor varm kram från oss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen!! Sonen var snabb med kameran :) De är för sköna mina tre flickor!!
      Kramar!!

      Radera