fredag 15 januari 2016

Kyla!!

Den här veckan har det varit fullt pådrag.
Nytt jobb=helt kaos i huvudet :)

Och kylan...
Oj va kallt det blev helt plötsligt
-22 grader när jag åkte till jobbet i morse, brrrr.

Ja som sagt den här veckan har flygit fram.
Börjat nytt jobb och haft några massagehundar.

Det är så kul att se mina "stammisar" som kommer hit, de hoppar ur bilen viftar på svansen kommer fram till mig och hälsar glatt, vet precis vart de ska gå.
In på kliniken och kollar av läget, sätter sig på mattan med ryggen mot mig så jag kan börja massera, det är lika häftigt varje gång der händer. Både jag och matte/husse är lika fascinerad av det!

Ja på tal om kylan så har det inte blivit så långa promenader den här veckan utan mer inneaktiviteter.
Tränat lite pilatesboll, gömma godis mm.

Alma fick tag på en kartong idag och ja hon blev unghund igen.....är det något hon älskar är det kartonger och tomma petflaskor då blir hon valp igen.
Eller var det kanske en protest mot att jag har köpt ännu en pilatseboll som de ska träna på som gjorde att hon blev lite crazy :D
Lilly och Sonja letar godis i godan ro medans Alma far runt som en galning med sin kartong.









Ja så kan det se ut hos oss på kennel Howsweet :)
Trevlig fredag kväll!!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, villa underbart charmiga bilder! Härligt att se Almas frenesi!
    Kram på er i vinterkylan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur, hon blir verkligen som en unghund igen :D
      Kramar

      Radera