fredag 22 januari 2016

Laser och Logga

Har sagt det förr men säger det igen.....
Oj va fort veckan gick!!

Det har hänt en hel del under veckan.
Först blev min nya logga klar.
Jag har bollat fram och tillbaka med "loggoföretaget" ville ha med en hund såklart och händer för det är ju mitt redskap. Tillslut så blev jag nöjd.
Så här blev.


Ja och i tisdags så tog jag och Therese en promenad med hundarna på em. Lyxigt är det att sluta tidigt några eftermiddagar i veckan men istället så jobbar jag 07.00-19.00 på onsdagar och den dagen är inte att leka med, man är helt slut när man kommer hem. Fast jag tar gärna det och slutar tidigt andra dagar. Alla hundarna for omkring i snön, till och med Alma var med i leken, men efter ett tag tog kylan över och vi gick hem och fikade istället ja och babblade om allt möjligt en riktig energiboost :)

I går åkte jag till laserakademin i Örebro och beställde en laser till hundmassagen.
Jag kommer skriva mer om laser och alla fördelar längre fram. Jag var som ett litet barn på julafton när jag gick därifrån. Har haft tankar på att utveckla företaget med laser också och nu är det på gång!!
Jag valde efter många timmars research en Powerlaser. Här kan ni läsa mer.
http://svenskalaseragenturen.se/


Ni kan följa Howsweet Hundmassage & Rehab på facebook.

Ja så har min vecka varit. Tjejerna har väl inte tyckt det har varit någon höjdare det är ju lite väl kallt för långa promenader men men snart kommer våren igen.
Trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Stort lycka till med lasern! Jag testar mer än gärna! Om inte på hund, så åtminstone på mig själv :-)
    Stor kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kör på dig vännen, Lystra har ju inga som helst problem men men en massage njuter hon av ändå!!
      Kramar

      Radera