torsdag 26 december 2013

Julen 2013

Då var snart julen över... Dagen innan julafton tillbringade jag och Sonja hos veterinären, det visade sig att Sonja har urinvägsinfektion så nu äter hon antibiotika. Vet ni hur svårt det är att få ett urinprov på en pigg och nyfiken bulldogg tik?! Vi gick och gick och gick i snålblåsten, tillslut fick jag några droppar!! Vad gör man inte för sina älsklingar :) 

På julafton hade tomten varit och lagt julklappar under granen. Gissa vilka som var nyfikna på alla paket....just det sonen, Alma och framförallt Sonja.

 Är den här julklappen till mig?
 Men den här då?
 Den här var min!! 
 Vilka goda kex vi fick från Lydia & Lystra!!
 Den här var också min!!
 Och den här med...Tomten tycker nog att tjejerna har varit snälla i år!!
 Ännu fler julklappar.
 Jaaa, en pipleksak!!!

 Vilka roliga julklappar vi fick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar