söndag 8 december 2013

ADC

Igår var jag och Therese i Stockholm på Adventur dog Conference. Det var så kul och givande.
En massa föredragshållare deltog. Jag tyckte bäst om Jenny Nyberg hon är hjärnfoskare. Jenny föreläste om hjärnans plasticitet och inlärd hjälplöshet. En annan föreläsare som gjorde stort intryck på mig var Annika Östberg och så klart Anders Hallgren, min "gamla" lärare, jag läste ju till hundinstruktör och hundpsykolog för honom, han är alltid intressant att lyssna på!!

Jag träffade också en gammal "kursare" till mig, Maria Selin, som jag inte har träffat sedan vi läste till hundpsykolog ihop. Det är hon och hennes man som anordnar Adventur dog. Det var verkligen jättekul att träffa henne igen!!

Som vanligt hade jag och bästa Therese en jättemysig dag ihop med en massa skratt, lite vilsekörning i Stockholm och så klart en massa hundprat. Hon är en riktigt go vän, en sådan som man alltid kan lita på!
Bilderna är inte de bästa men här kommer några.




Idag har snön vräkt ner och det är riktigt kallt så det blev bara en kort promenad idag. Tjejerna fick på sig sina täcken för först gången i år.

1 kommentar:

  1. Åååh, vad gullig du är, vännen!! Du är helt underbar som vän! Så mig blir du inte av med så lätt ;-)
    Superroligt hade vi!! Det är alltid kul när vi hittar på nåt ihop!
    Stor kram!!<3

    SvaraRadera