torsdag 12 december 2013

HOWSWEET

Igår kom tidningen Hundsport och i den så finns alla nya godkända kennelnamn bla HOWSWEET. Om ingen protesterar innan den 15/1 så är allt klart och Kennel HOWSWEET är igång, på riktigt!!

Det är en härlig men ganska konstig känsla att se sitt kennelnamn i Hundsport efter så många år av drömmar och längtan men som man brukar säga: den som vänta på något gott....

Ska med hjälp av Therese, min datahacker, byta namn på bloggen framöver men det återkommer jag till när det närmar sig.

Mina fina flickor vid havet i Bergkvara

2 kommentarer:

  1. Det är hur roligt som helst att det är på G! Är jätteglad för din skull! OCH min....för det ska bli så roligt och lärorikt att följa!
    Datahacker - pyttsan!! Men jag är glad om jag kan hjälpa till!
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  2. Visst är det helt otroligt! Du är min datahacker...jag är ju som du vet ganska hopplös på datorer, annat kan jag men datorer...nja inte riktigt min grej!:)

    SvaraRadera