lördag 11 maj 2013

Vilken utställningshelg vi har haft, flickorna och jag. Idag var vi i Nybro och ställde. Sonja blev BIRvap och Alma blev BIR. Det var jättevarmt och åska i luften så när väl finalerna kom igång hade mina flickor kroknat. Det är väldigt olika på hur bra utställningarna arrangeras, I Åseda var det jätteduktiga med planeringen, ingen "dö tid" där inte :) Men idag var det lite "segare" och det märks direkt på hundarna speciellt om det är varmt som idag. Det var en lyckad dag trots allt. Idag hade jag mina fina killar med som hjälp <3

Nu tar vi lite ledigt från ringen några veckor. Ikväll ska vi bara mysa!!

Alma och Sonja

Vad händer där?

Ska vi sitta här länge?

Så trött, jag sover lite i hos husse

Men vänta lite vad händer där?

Alma                                         

Sonja                                           

2 kommentarer:

  1. Åh, så underbart roligt att det går så bra för er!! STORT grattis!!
    Ni är så fina, hela bunten!! Även matte förtjänar en egen rosett att sätta i håret =)

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket!!!
    Haha, undrar vilka färger och vad som skulle stå på den rosetten :)

    SvaraRadera