fredag 24 maj 2013

Idag kom min tavla på tjejerna från fuji film. Det är en canvas tavla 50x70cm. Den är verkligen jättefin, är så nöjd!! Den kommer att pryda sin plats i nya huset.



Igår var jag och Sonja på valpkurs igen. Vi hade massor med störningsövningar. En av övningarna var att ledarna hade gjort en bana med olika störningar; godisskålar, leksaker, en människa med paraply och hatt, en påse med skramlade burkar, ett gäng med hundar, en som prasslade med tidningar, balansgång och i slutet lite hantering med visa tänderna och känna över kroppen ( på hundens villkor) Allt avslutades med inkallning i en korridor av hundar. Det var jättekul och vi fick verkligen jobba!! Sonja somnade som en stock när vi kom hem.

2 kommentarer:

  1. Å WOW, vilken snygg!! Jag vill också ha...!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Visst är den fin!! Fick ett erbjudande via fujifilm på canvastavlor, så jag tänkte; jag testar och blev helnöjd!!
    Krama Lydia!

    SvaraRadera