fredag 22 juni 2018

Midsommar

Midsommar igen!!đŸŒŒđŸŒž
En hĂ€rlig tid. Allt Ă€r fortfarande skirt, grönt, krispigt och kvĂ€llarna Ă€r ljusa. 
Det Ă€r dĂ€rför jag Ă€lskar att ta semester frĂ„n just midsommar och framĂ„t. De flesta vill ju ha sen semester men inte jag, jag tycker om den hĂ€r tiden pĂ„ Ă„ret. Sedan brukar jag i och för sig ta en vecka pĂ„ hösten med om det gĂ„r, för dĂ„ Ă€r det lite lugnar och jag Ă€lskar höstfĂ€rgerna 
🍁🍂
 Och sĂ„ kan man ju plocka svamp dĂ„ ocksĂ„. Men dit Ă€r det förhoppningsvis ett tag kvar😉

En riktigt skön midsommar önskar vi er alla!!

 Hon Ă€r bra snygg min lilla Lilly 💗
Dom Ă€r för söta ihop Lilly och Sture💕

Hahaha, Alma Ă€r inte sĂ„ förtjust i sin krans!!😂
Men söt Ă€r hon lilla hjĂ€rtat💖

1 kommentar:

  1. Lilly ser ser helt sjĂ€lvklar och tillfreds med sin krans, Sture ser fundersam ut och Alma....ja, inte ser hon nöjd ut i alla fall đŸ€Ł
    SÄ söta de Àr och vilka fina kransar du gjort!!!
    Kram och trevlig semester ❤

    SvaraRadera