fredag 2 februari 2018

Vacker vinterdag

Snön den bara vräker ner, mer och mer.
Typiskt februari, kallt och snö.
Men så vackert de dagarna som solen skiner.
I tisdags var en sådan dag.
Strålande sol och snö.
Så ut i skogen med Alma och Sture.
Jag har min lediga dag på tisdagar så vad passar bättre än en mysig promenad i skogen innan jag har min yoga. Har börjat yoga på tisdagar mellan 11-12,15. Det rekommenderar jag verkligen, yoga så skönt och jobbigt. Trodde inte man kunde få träningsvärk av yoga men där hade jag fel 😅
Ja ut i skogen med Alma, Sture och kameran. Helt fantastiskt.
Vi var ute i över en timme och bara hade kul.
Lilly är ju fortfarande hos pappa men kommer hem i veckan. Hon har det så bra hos pappa och Erja.









Vackert, som ett sagolandskap!

Ja sen kom ju äntligen vibrationsplattan till behandlingsrummet.
Det har jag verkligen längtat efter.
Vibrationsträning/behandling är så bra för så mycket och ett jättebra träning ihop med både laser och massage.
Jag sak göra ett inlägg om vibrationsbehandling 😊
Jag har redan haft några behandlingar och de har vait positivt. 
Alma älskar vibplattan hon bara sitter där och myser 😍
Sture provkör plattan 😊💙
Trevlig Helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar