onsdag 5 november 2014

Lite valpnostalgi!

Förbereder mig inför helgen och första delen av hundmassage kursen.
Det ska bli så kul men jag börjar bli lite nervös.
Jag kan inte få in alla latinska namn i min hjärna!!!
Det klarnar nog lite efter helgen....hoppas jag :)

Det ska bli spännande att se hur jag kan använda mig av massagen i mitt jobb med problemhundarna.
Det är ju en stor del av de hundar med problembeteenden som har smärta som grundproblem.
De flesta av de hundar som jag har tränat har haft problem med ryggen/nacken av olika slag.
Jag har även haft en hund som hade en tand som var frakturerad, när den togs bort försvann problemen!
Det finns ju såklart många andra orsaker till varför en hund utvecklar ett beteende men som sagt det finns ofta smärta med.

Gick igenom en massa bilder i datorn idag och fick en rejäl valpnostalgi så jag bjuder på lite "gamla" valpbilder idag.













Visst är de söta!! <3

4 kommentarer:

  1. Spännande med kursen, skulle nog vara bra för alla att kunna grunderna! Lycka till! Åååh valpchock!! Dör sötdöden, vad små de var älsklingarna!!!❤️Tänk vad de har växt och utvecklats!! Otroligt egentligen... På så kort tid! Ikväll var det nån som skyndade sig att kvällskissa... ( svinkallt ju tyckte Liv...) sen som en raket upp i soffan framför brasan... Mmm... Livsnjutare!❤️Kramar!

    SvaraRadera
  2. Visst var änglarna små och söta!! (ja de är ju söta nu med)
    Haha ja då är hon lik sin mor som hatar kyla och regn :)
    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Ujujuj, vad det funkar dåligt att kommentera från mobilen. Men skam den som ger sig!
    Hoppas din första dag på utbildningen blev superbra!
    Längtar att få höra lite detaljer sen.
    Stor kram

    SvaraRadera
  4. Tack vännen.
    Helgen var toppen!!
    Kramar

    SvaraRadera