torsdag 2 januari 2014

Nytt namn

Ja då har nyår också passerat. 

Jag visste ju inte hur Sonja skulle reagera på smällare och fyrverkerier. Jag körde ganska mycket aktivering på dagen så de skulle vara lite trötta på kvällen. 
Alma reagerar ju inte alls, hon var till och med ute och tittade på fyrverkerierna.
Sonja brydde sig inte heller, hon funderade lite på vad det var som smällde men brydde sig inte mer.

Man blir ju lite trött efter nyårsafton...


Om 2 dagar byter bloggen namn till: 
howsweetbulldogg.blogspot.se
Så det passar ihop med kennelnamnet :)




2 kommentarer:

  1. Åh, så söt Alma är i sin sittande sömn!
    Det blir ju kanon, detta!! Både Kennel och blogg!
    Kram, kram

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas verkligen det. Jag är ju inte som du vet så där jätteduktig på datorer direkt :) Men jag har ju dig och Joakim som fixar hemsidan!!
    Kram

    SvaraRadera