fredag 29 november 2013

Fredag

Det känns som dagarna bara flyger förbi.
Idag har vi varit på vår dagliga promenad i skogen. Efter det har jag pluggat genetik och fixat med hemsidan till kenneln som jag hoppas snart är färdig. Har också hunnit med en tur till Lindesbergs Hundcenter där jag ska hålla några kurser i vår bland annat en aktiveringsdag, där jag lär ut lite aktiveringsövningar man kan pyssla med när man har lite ont om tid eller när det är dåligt väder ute. Det ska bli jättekul!!

2 plåtar med lussekatter blev det också, så nu sätter jag mig i soffan och har lite fredagsmys!!





2 kommentarer:

  1. Som vanligt underbara bilder!!
    Det händer mycket omkring dig nu! Ser fram emot att följa kennel-starten. Ska bli jätteroligt att se hemsidan sen.
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla gulliga du. Känns som det är många skogsbilder nu men det är så härligt att se tjejerna njuta i skogen!

    Kramar!!

    SvaraRadera